27 nov - 4 dec

Awesome week!!!!


sorry for the bad upptadering men jag orkar inte skriva varje dag!


Ial, förra helgen var jag hos T.J för hon var ju ensam hemma so de var tjejmiddag pa lördag kväll. Sen gick vi ute, och de var jättekul, massa folk var ute. Vi dansade massa _"Girls just wanna have fun"_


I söndags, var jag bara hemma innan träningen! Träningen gick inte bra, jag ramblade typ 2gånger och ingenting var bra!! De e så ibland men men man kan inte träna perfekt varje träning när man har träning typ varje dag!


I måndags var de skolan på morgonen och sen Uppvisningen med Boomerang! Åhh va jag längtar till tävlingen asså, vi ska bli grymt i år också!!! Uppvisningen gick bra, de var inte 2 perfekt program men de var helk okej! :)


I Tisdags åkt jag skriskor på Heden efter skolan!! de var jättemysig =) Jag var där med många gamla åkare och de var kul att träffa dom igen!! Gjorde vi såklart Irlandsk Julafton (my record:66), och vi tåg massa bilder!! Sen var de dags att träna igen!!


I onsdags, fick jag min vaccinering mot svininfluensa!!!! De var såå ont, jag hatar sprutan asså. Jag blir inte sjuk men har forfarande ont i armen. Var där med sarah the french, efter sprutan träffade vi Malin i Frölunda torg och kollade vi äffaren. Den nya Gina Tricot e ju jätte bra, jag ville shöppa so mycket!! Sen var de träning igen! Sov hos Sarah för mamma ville inte att jag sov ensam hemma efter har tagit sprutan! :p


Igår var jag i stan med min favorite rAnna. Vi gjorde inte so mycket men alltid kul att träffa henne när hon e ledig!! Igår hade vi mentalträning med Christian och video! Sen var de is, och min armen was soo painfull!!!! :p


Nu, har jag vaknat en timme sen och jag har inte so ont i min armen, bara lite :p
Idag e de fredag igen =)


Nu ska jag dusha so my day can start.....!!


Kram på er <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0