Hemma i Frankrike!

Hej alla!!

Först att jag vill säga är att vi vann Havstrofén!!!! Tävlingen var förra helgen och gick bra =) Vi fick bra pöang i korta och åkt ett bra lång program och även om pöang var inte so bra vi var glad efter tävlingen!! De var såååå kul att tävla igen!!!!!

Nu är jag hemma i Frankrike! :)
Kom hem igår kväll! My flight went well även om vi var late för att it's snowing in Lyon!!hehe
Jag åt middag med mina 2 bästa kompisar igår och de var sååå trevlig, jag har saknat dom so mycket!!

Idag var en bra dag! Pappa, S., P. och jag åkt till Marseille för att kolla på "french national ice-skating championships". So it was singleskating, pair, ice-dancing and synchronized skating. Mitt gamla lag "ZOULOUS" åkt och dom kom 2an med en helt okej lång program! De käns jättekonstig att sitta och kolla på dom när dom åker men de var kul att träffa alla igen. Har pratat massa med mina gamla tränare (A. och R.), och även om mitt gamla lag ska inte åka till VM i USA, A. och R. ska åka dit och kolla på VM!! Längtar till VM =)


Så nu är jag hemma och ska snart sova. Imån ska jag vara hela dag med min älskade familj ;)

På tisdag ska brorsan och jag åka till Paris och träffa kompisar där! Kul liv har man ibland! :p

Jaja nu e de dags att sooova. Lovar att skriva mer ofta ;)

Saknar er i sverige, kram <3




Kommentarer
Postat av: Olivia

saknar dig galning! :D god juul <3

2009-12-24 @ 01:00:46
URL: http://heartman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0