JOYEUX NOËL <3

Kom hem från Paris igår kväll med massa "shopping bags"! :) Har haft 2 underbara dagar med min bror.
Vi åkt till Paris i tisdag, vi köpt mycket julklappar för hela familjen typ och lite för oss! :p Fikade vi med J. och A., de var så mysig! I tisdags kväll träffade vi pappa och mamma i Paris. Dom jobbade där i 2 dagar så vi åt middag och saw a play tillsammas! I onsdag, åkt vi hem igen efter även en other day in Paris.

 

Nu är jag hemma och ska äta frukost. Sen ska jag träffa mina kära kompisar och sen e de JUL. Vi ska fyra julafton hemma hos mej med massa folk. =)
Så GOD JUL på er alla i Sverige!!!!!!!!!!!!!!! Hoppas ni har de bra =)

 

Ps: Jag är soo glad!!! vi åker till French cup. Ska tävla mot mitt gamla lag les Zoulous!haha Nej men de ska bli så bra att träffa alla och tävlingen kommer bli grym!!!


Kiss shark <3


Kommentarer
Postat av: Olivia

french cup! <3 skulle hellre vilja byta bort schweiz faktiskt, men nu blir de inget prague.. well well :D kommer bli grymt! sjukt bra motstånd <3 god jul

2009-12-24 @ 13:03:21
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Therese

GOD JUL KATIA!! hoppas paris var superkul!! pusshaj

2009-12-24 @ 18:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0