Jag tränar...(och festar)!

Herregud, va dålig jag är att upptadera min kära blogg!!


Nittorp (tors-lörd) _ Den träningslägret gick bra, många var typ lite sjuka men de e alltid kul att vara tillsammas!
Vi kollade på massa konståkning filmer från förra året. Långa i Prag var ju inte mitt favorit, vet inte vad gjorde jag men herregud jag åkt inte bra och sofia bara skrattar för de var jätteroligt!!!

Vi kom hem från Nittorp i lördags kväll. Var hemma typ en timma och sen åkt vi i stan igen för att fyra Nina! Underbart kul kväll hos Nina först och sen på Berså. Ska inte berätta mer om kvällen men vi kan ju säga att Nina var inte så bra att shoota!!haha

I söndags var jag jätte trött!!!!!!!!!!! Vi hade träning på kvällen men coaches är i Nittorp så de var inte så jobbig!!!

Igår mådde jag inte så bra, VILL INTE bli sjuk!!!!!!!!!!
Hade lite feber och ont i halsen men don't worri jag har fått tabletter igår och mår redan mycket bättre idag! :)


Skolan har börjat igen med massa engleska och svenska på schema.
 Nästa möndag e de uppvisning, och om 3 veckor första tävlingen!!!!!!!!!!!! jag längtar =)


Kiss shark

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Nina

Man kan ju inte shota ren vodka!! nästa gång fixar jag lakritsshots!

2009-11-24 @ 22:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0