=)

Vad ska jag skriva?? That's the question! :p 

Igår pluggade jag svenska för jag ska ta SWEDEX exam i December, jag måste klara den!!!
Sen var de träning och den gick bra! Var hemma hos Sarah efter träningen och kollade vi på film.


Min Saramotherfucker var på träningen ikväll och hon ska också åka till Nittorp med oss!! weeeiii
Så e de Nittorp imon till lördag, och på lördag fyller Nina år (partyyyy)!


Måste också säga att det känns konstigt när jag tänker på att det är mitt sista läger i nittorp (om vi åker inte dit innan VM) , men men jag ska inte tänka nu att jag åker hem i Maj, nej nej!!


P.S : Idag fick jag den bästa email from R. asså han e ju såå bra!!hehe


Godnatt alla goa svenska people!!!!!!!!! <3




Kommentarer
Postat av: Yvve /lagmamma

Duktig du är Katia :) , va ? skall du åka ifrån oss i maj :( , skall du inte åka med Boomerang nästa år ??

Du ångrar dig efter VM .....

Hoppas din hosta blir bra snart

kram kram

2009-11-21 @ 20:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0