Week-end =)

Har haft en mycket trevlig helg med mina föraldrar! =) 

Vi gjorde massa. I lördags var vi i Scandinavium och tittade vi pa Frölunda hockey match, de var jättekul! Sen gick vi till Liseberg, vi drack Glögg (faaan va disgusting, de gillade vi inte!haha). Efter, åt vi på Hard Rock, mat va asgoa!
Idag har pappa fixat mycket grejer i lägehenten, so nu har jag äntligen lampor och de funkar! Mamma köpt en jättefin ljus till mej också. Min liten hem börjar att bli niice nu!

Sen åkte dom hem igen! :( Men men snart e de Jul so snart e jag hemma i Frankrike igen! ska bli kul att träffa alla.


Ikväll var de dags att tränna igen! Snart ska vi tävla!!!!!!!!!! Weeeei jag älskar tävlingen =) 



(hoppas ni fårstår min svenska och att jag e inte so dålig!! :p )


Godnatt <3


Kommentarer
Postat av: siggis

Fan vad duktig du har blivit på svenska katia grymt jobbat

grattis med nya lägenheten

2009-11-16 @ 18:47:31
Postat av: Yvve

Nej du är INTE dålig, du är jätte duktig :) bra jobbat. du blir ännu bättre på svenska när du skriver också

2009-11-21 @ 20:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0