FRENCH CUP 2010

Okej okej, nu är de dags att upptadera!! ^^


Tävlingen i Rouen var grym :) Jag älskar Frankrike!hehe Frukosen var den bästa :p
Jag bodde med min älskade sofia i hotellet, och de var kul!!!
Vi akt un bra korta och en jättebra langa! Alltid lika kul att tävla med Boomerang <3


Min familj var där, och de var jobbigt att lämna dom igen efter tävlingen. Min syster vann " the french nationnal championships" i slutet av Januari, I'm so proud!!!hehe
Mitt gamla lag Zoulous var ocksa där, och träffa dom var underbart!!!!!!!!!!!!!!

Nu kommer lite bilder om French Cup :) och imon aker vi till Neuchatel!!!! weeeiiiiii



Jvous aime les copines :)




BOOMERANG ♥




Familjen, ni är bäst!!!

Kommentarer
Postat av: Didem

HEJ KASHA!!!



Gillar din familj grymt mycket!! hahahah de är så roliga :D



ta hand om dig

Kramar <3

2010-03-04 @ 22:05:20
URL: http://diidem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0